تلاوت های آسمانی

دانلود تلاوت های قاریان قران کریم

تلاوت های آسمانی

دانلود تلاوت های قاریان قران کریم

تلاوت های آسمانی


بسم الله الرحمن الرحیم




4 تلاوت استاد محمد صدیق منشاوی در مسجد امام حسین علیه السلام+مقطع من دعاء نادر بصوت الشیخ محمد صدیق المنشاوى


با سلام
این پست رو تقدیم می کنم به دوست داران استاد محمد صدیق منشاوی در پست قبلی تلاوت زیبایی از آیات آخر سوره مبارکه هود علیه السلام و آیات ابتدایی سوره مبارکه یوسف علیه السلام تقدیم عزیزان شد.


تلاوت اول سوره مبارکه شعراء سال 1965

الشیخ محمد صدیق المنشاوى وتلاوة عطرة لسورة الشعراء من مسجد الإمام الحسین القاهرة 1965
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تلاوت دوم سوره مبارکه قصص و علق

القصص_العلق من  مسجد الإمام الحسین نسخة ممتازة جدا
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تلاوت سوم سوره مبارکه نحل سال 1969

سورة النحل مسجلة من مسجد الإمام الحسین عام 1969 م کاملة

متاسفانه این تلاوت کیفیت خوبی نداره
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
تلاوت چهارم سوره مبارکه لقمان علیه السلام و سجده سال 1970

من أروع ما سمعت للشیخ محمد صدیق المنشاوى ما تیسر من سورتى لقمان والسجدة من مسجد الإمام الحسین عام70
------------------------------------------------------------------------------------------------
 
مقطع من دعاء نادر بصوت الشیخ محمد صدیق المنشاوى

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی