تلاوت های آسمانی

دانلود تلاوت های قاریان قران کریم

تلاوت های آسمانی

دانلود تلاوت های قاریان قران کریم

تلاوت های آسمانی

تلاوت های جدید منتشر شده در ماه مبارک رمضان 1398

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۴۶ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


با سلام خدمت دوستان عزیز و آروزی قبولی طاعات و عبادات

در این پست بخشی از تلاوت های جدید منتشرشده در ماه مبارک رمضان 1398 رو به مرور قرار خواهیم داد.


1-اولین تلاوت از استاد محمد صدیق منشاوی

نسخة نادرة من تلاوة الأنفال والضحى والشرح والتین والعلق (تلاوت استودیویی)

من روائع فترة الخمسینات بجودة أصلیة بدون ترددات أو معالجات / سال های 1950


برای دانلود اینجا کلیک کنید.




2-دومین تلاوت از استاد محمد عکاشه

 تلاوة نادرة لأول مرة من سورتى الانفطار والبلد


برای دانلود تلاوت اینجا کلیک کنید.


3-سومین تلاوت ا ز استاد شعبان عبدالعزیز صیاد

 تلاوة نادرة لأول مرة من سورتى هـــود

 من شعائر صلاة الفجر فترة الثمانینات / دهه 1980


برای دانلود تلاوت اینجا کلیک کنید.


4-چهارمین تلاوت از استاد شیخ محمد رفعت

تلاوة بجودة نادرة من سورة آل عمران


برای دانلود تلاوت اینجا کلیک کنید.


5-پنجمین تلاوت از استاد شیخ إبراهیم المنصورى

تلاوة نادرة لأول مرة لسورة ق کاملة

من مسجد الرئیس عبدالسلام عارف بالعراق 1976 م / عراق 1976 میلادی


برای دانلود تلاوت اینجا کلیک کنید.


6-ششمین تلاوت از استاد شیخ محمود خلیل الحصری

تلاوة نادرة لأول مرة قصار السور (تلاوت های رادیو)


برای دانلود تلاوت اینجا کلیک کنید.


7-هفتمین تلاوت از استاد حمدی زامل

فى ذکراه الیوم وتلاوة رائعة من سورتى الفتح والحجرات
المنصورة - منیة محلة دمنة 1981


برای دانلود تلاوت اینجا کلیک کنید.


8-هشتمین تلاوت از استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد

فى ذکراه الیوم وتلاوة رائعة من سورتى الشورى والغاشیة
مسجد الإمام الشافعى - فترة الثمانینات / دهه 1980


برای دانلود تلاوت اینجا کلیک کنید.


9-نهمین تلاوت از استاد محمود حسنین الکلحى
تلاوة نادرة من سورتى الحجر والنحل
حفل نادر بالأقصر - فترة السبعینات / دهه 1970


برای دانلود تلاوت اینجا کلیک کنید.


10-دهمین تلاوت از استاد شیخ راغب مصطفى غلوش
وتلاوة رائعة من سورة النساء
حفل نادر من دولة إیران / ایران


برای دانلود تلاوت اینجا کلیک کنید.


11-یازدهمین تلاوت از استاد شیخ محمود علی البنا

تلاوه نادره من سورة مریم والطارق  (انا نحن نرث الارض ومن علیها)
من مسجد الرئیس عبدالسلام عارف بالعراق 1976 م


برای دانلود تلاوت اینجا کلیک کنید.


12-دوازدهمین تلاوت از استاد شیخ محمود إسماعیل الشریف
تلاوة نادرةمن سورتى النجم والقمر


برای دانلود تلاوت اینجا کلیک کنید.


13-سیزدهمین تلاوت از استاد شیخ محمود البجیرمى

تلاوة نادرة من سور القصص والبلد والشمس
من مسجد عین الحیاة بالقاهرة عام 1979 م


برای دانلود تلاوت اینجا کلیک کنید.


14-چهاردهمین تلاوت از استاد شیخ محمد عطیة حسب

تلاوة نادرة من سور ق والرحمن والقدر
سهرة رمضانیة قدیمة من سرادق عابدین بالقاهرة


برای دانلود تلاوت اینجا کلیک کنید.


15-پانزدهمین تلاوت از استاد شیخ أبوالعینین شعیشع

تلاوة نادرة من سور إبراهیم والعلق
سهرة بمدینة الإسکندریة


برای دانلود تلاوت اینجا کلیک کنید.


16-شانزدهمین تلاوت از استاد شیخ إبراهیم الشعشاعى

تلاوة نادرة من سورة الإسراء فى شبابه رحمه الله
تسجیل من الإذاعة السعودیة


برای دانلود تلاوت اینجا کلیک کنید.


17-هفدهمین تلاوت از استاد  شیخ أحمد محمد عامر
تلاوة نادرة من سور النمل والتین


برای دانلود تلاوت اینجا کلیک کنید.


18-هجدهمین تلاوت از استاد شیخ محمود عبدالحکم
تلاوة نادرة من سوة الحجرات من تسجیلات المساجد


برای دانلود تلاوت اینجا کلیک کنید.


19-نوزدهمین تلاوت از استاد شیخ عبدالعزیز على فرج
تلاوة نادرة من سورة فاطر - المحلة الکبرى


برای دانلود تلاوت اینجا کلیک کنید.


20-بیستمین تلاوت از استاد شیخ مصطفی اسماعیل

فى ذکراه الیوم وتلاوة رائعة من سورة یوسف
المنیا - صعید مصر 1977


برای دانلود تلاوت اینجا کلیک کنید.


21-بیست و یکمین تلاوت از استاد شیخ محمد عمران

تلاوة رائعة من خواتیم سورة الأنبیاء
جلسة خاصة نادرة جدا


برای دانلود تلاوت اینجا کلیک کنید.


22-بیست و دومین تلاوت از استاد شیخ هاشم هیبه

تلاوة نادرة من سورة الأحزاب


برای دانلود تلاوت اینجا کلیک کنید.


23-بیست و سومین تلاوت از استاد شیخ محمود حسین منصور

تلاوة نادرة من سورة الإسراء
تسجیل من دولة إیران عام 1998 میلادی


برای دانلود تلاوت اینجا کلیک کنید.


24-بیست و چهارمین تلاوت از استاد شیخ محمود أبوالسعود
تلاوة نادرة من سورة مریم
عزاء بالقاهرة عام 1989 م


برای دانلود تلاوت اینجا کلیک کنید.


25-بیست و پنجمین تلاوت استاد شیخ محمد عبدالعزیز حصان

وتلاوة نادرة من سور الحجر والنحل
کفر الزیات - الغربیة


برای دانلود تلاوت اینجا کلیک کنید.


26-بیست و ششمین تلاوت از استاد شیخ محمود صدیق المنشاوى
وتلاوة نادرة من سورتى الطور والحدید
سهرة بمدینة الإسکندریة - فترة السبعینات/دهه 70 میلادی


برای دانلود اینجا کلیک کنید.


27-بیست و هفتمین تلاوت از استاد شیخ على حجاج السویسی
وتلاوة نادرة من سورة الأنعام
تسجیل خارجى- فترة السبعینات/دهه 70 میلادی


برای دانلود اینجا کلیک کنید.


28-بیست و هشتمین تلاوت از استاد شیخ محمد محمود الطبلاوى
وتلاوة نادرة من سورة فاطـر


برای دانلود تلاوت اینجا کلیک کنید.


29-بیست و نهمین تلاوت  از استاد شیخ أحمد الرزیقى
وتلاوة نادرة من سورتى الفتح والحجرات​
من تسجیلات مساجد مصر


برای دانلود تلاوت اینجا کلیک کنید.


30-تلاوت شماره سی از استاد شیخ الشحات محمد أنور
وتلاوة نادرة من سور ق وقصار السور​
عزاء بکفر طنبول - الدقهلیة - مصر


برای دانلود تلاوت اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی